Manfaat Utama Kapsul Amberine

Manfaat Utama:
* Penggunaan mekanisme pengaktifan 5 kali ganda yang unik dapat mengaktifkan kadar penguraian lemak sehingga 32 kali ganda.

* Ia akan diserap oleh tubuh badan 20 minit selepas pengambilan dan meningkatkan penghasilan jirim TGE di bahagian tubuh badan yang mempunyai himpunan lemak.

* Pati tumbuhan semulajadi yang dihasilkan daripada teknik pengekstrakan bio-teknologi ini dapat menyekat "rantai penyerapan dan penghadaman" tisu lemak dengan pantas, menghalang kejadian masalah obesiti.

* Ia menyelaraskan gangguan metabolisme molekul lemak di bahagian-bahagian tertentu atau keseluruhan tubuh badan, menguraikan sel adipos lebihan yang terkumpul dan mengawal kadar pembentukan lemak baru.

* Ia menyelaraskan metabolisme molekul lemak secara menyeluruh, meningkatkan penyerapan nutrien tubuh badan dan meningkatkan keanjalan dan kehalusan kulit.

* Dengan meningkatkan peredaran darah, ia mengurangkan penampilan vena varikos, mencantikkan bahagian dada dan pinggul, serta mengembalikan potongan badang yang langsing.


Kapsul Amberine Berkemampuan Untuk:
* Menguraikan lemak berlebihan di bahagian pinggang
* Menyingkirkan himpunan lemak di bahagian pinggul
* Mengurangkan perut buncit di bahagian abdomen
* Meningkatkan penguraian lemak di bahagian paha

* Kapsul Amberine * Kandungan Utama * Kesan Rawatan *
* Produk-Produk Lain: * Kapsul SNE * Excel Tea * Shamelin Mangostyn Juice *

Copyright © 2010 Body Mantop ||| Designed by: SatuJutaIdea